Глобалната мрежа е тази, която диктува правилата и за да сме успешни и актуални, трябва да се приспособим към тях. Наблюдава се сериозна тенденция към все по-честа употреба на всякакви нови канали за поддържане на комуникация с потребителите, а блоговете безспорно са един добър такъв. Като вид социална медия, блоговете постепенно се превръщат в неразделна част от PR процесът и навлизат все повече като средство за по-голяма ефективност, за да достигнем до нашите клиенти. Голяма част от успелите компаниите на световно ниво вече са осъзнали 2.0 философията и я прилагат в своята практика.
Блоговете осигуряват уникален и личен начин за комуникация с клиентите. Той разкрива човешкото лице на една компания, което е трудно постижимо чрез други форми на комуникация. Именно заради това, SR PR communications избра блогът като инструмент, чрез който може да помогне за изказване на мнението на организациите и така спомогне за постигане на тяхната мисия.
Няма коментари:
Публикуване на коментар